HALK HİZMET MASASI

Halk Hizmet Masası

Gaziemirlilere daha etkin ve kaliteli hizmet sunmak amacıyla, Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Halk Hizmet Masası, yurttaşların taleplerine çözüm üretiyor.

Yurttaşların her türlü talep, istek ve önerilerini kolayca iletebildiği Halk Hizmet Masası’nda, başvurular hızlıca sınıflandırılarak ilgili birimlere yönlendiriliyor ve sonuçlanana kadar takibi titizlikle yapılıyor.

Vatandaşların, belediyenin 0232 999 0 251 numaralı WhatsApp hattı, web sitesi ve İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İletişim Merkezi üzerinden yaptığı başvurular, Halk Hizmet Masası’nda değerlendiriliyor. Bilgi Edinme Kanunu’na göre yapılan başvurular değerlendirilerek ilgili müdürlüğe yönlendiriliyor, gelen cevaplar da yasal sürede vatandaşa ulaştırılıyor. Özel bir bilgisayar programı ile kayıt altına alınan tüm istek ve şikâyetler, veri bankasında toplanarak değerlendiriliyor.

Halk Hizmet Masası:

999 0 251 nolu telefondan dahili 1003,

Online Öneri - İstek - Şikayet Formu İçin Tıklayınız

Online Öneri - İstek - Şikayet Başvuru Takip Formu İçin Tıklayınız