MÜDÜRLÜĞÜN ALT BİRİMİ : AR-GE Birimi
MÜDÜRLÜĞÜN GÖREVLERİ :
Stratejik Yönetim ve Planlama :
- İdarenin stratejik planlama çalışmalarına yönelik bir hazırlık programı oluşturmak, idarenin stratejik planlama sürecinde ihtiyaç duyulacak eğitim ve danışmanlık hizmetlerini vermek veya verilmesini sağlamak ve stratejik planlama çalışmalarını koordine etmek.
- Stratejik planlamaya ilişkin diğer destek hizmetlerini yürütmek.
- İdare faaliyet raporunu hazırlamak.
- İdarenin misyonunun belirlenmesi çalışmalarını yürütmek.
- İdarenin görev alanına giren konularda, hizmetleri etkileyecek dış faktörleri incelemek.
- Yeni hizmet fırsatlarını belirlemek, etkililik ve verimliliği önleyen tehditlere tedbirler almak.
- Kurum içi kapasite araştırması yapmak, hizmetlerin etkililiğini ve yararlanıcı memnuniyetini analiz etmek ve genel araştırmalar yapmak.
- İdarenin üstünlük ve zayıflıklarını tespit etmek.
- İdarenin görev alanıyla ilgili AR-GE faaliyetlerini yürütmek.
- İdare faaliyetleri ile ilgili bilgi ve verileri toplamak, tasnif etmek, analiz etmek.
Performans ve Kalite Ölçütleri Geliştirme:
- İdarenin görev alanına giren konularda performans ve kalite ölçütleri geliştirmek,
- İdarenin yönetimi ile hizmetlerin geliştirilmesi ve performansla ilgili bilgi ve verileri toplamak, analiz etmek ve yorumlamak,
- İdarenin ve/veya birimlerin belirlenen performans ve kalite ölçütlerine uyumunu değerlendirerek üst yöneticiye sunmak.
Yönetim Bilgi Sistemi :
- Yönetim bilgi sistemlerine ilişkin hizmetleri varsa ilgili birimlerle işbirliği içinde yerine getirmek,
- Yönetim bilgi sisteminin geliştirilmesi çalışmalarını yürütmek,
- İstatistiki kayıt ve kalite kontrol işlemlerini yapmak.
Diğer Hizmetler :
1. Bütçe ve Performans Programı;
- Performans programı hazırlıklarının koordinasyonunu sağlamak,
- Bütçenin performans programına uygun olarak hazırlanmasını koordine etmek,
- İdare faaliyetlerinin stratejik plan, performans programı ve bütçeye uygunluğunu izlemek ve değerlendirmek.
2. İç Kontrol;
- İç kontrol sisteminin kurulması, standartlarının uygulanması ve geliştirilmesi konularında çalışmalar yapmak,
- İdarenin görev alanına ilişkin konularda standartlar hazırlamak,
- Amaçlar ile sonuçlar arasındaki farklılığı giderici ve etkililiği artırıcı tedbirler önermek.
Halil Arda, 1961 yılında Gaziemir'de doğdu. Gaziemir’in tütüncülükle uğraşmış köklü ailelerinden birine mensup olan Arda, Gaziemir’in ilk Belediye Başkanı Abdullah Arda’nın torunudur. Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat Bölümünden mezun olmuştur.
Gaziemir’de mali müşavirlik ofisinin yanında 23 yıldır aktif eğitim veren Mavi Sürücü Kursu’nun da sahibidir.
Gençlik Kollarında başlayan aktif siyasi hayatı, başkan yardımcılığı da dahil olmak üzere parti içinde farklı görevlerle devam etmiştir. 2004-2009 yılları arasında CHP İzmir İl Genel Meclisi Üyeliği süresince Plan Bütçe Komisyon Başkanlığı, Meclis Divan Kâtipliği ve İzmir Özel İdare Denetim Komisyon Başkanlığını yürütmüştür.
Evli ve 2 çocuk babası olan Halil Arda, 31 Mart 2019 Yerel Seçimlerinde CHP’den Gaziemir Belediye Başkanı seçilmiştir
Değerli Gaziemirliler;
8 bin 500 yıllık İzmir’in Seydiköy’den Gaziemir’e uzanan bu güzel coğrafyasında, ilçemizi daha ileriye taşımak ve vizyonunu değiştirmek adına sizlerle birlikte bu yola çıktım.
7’den 70’e herkesin sahiplenebileceği “halkın belediyesi” olma hedefiyle yürüdüğümüz bu yolda, önemli bir oy oranıyla seçilerek göreve geldik. Tüm Gaziemirlilere şükranlarımı sunuyorum. Aldığımız sorumluluğun ciddiyetinde ve bilincindeyiz. Gaziemir’in gelişimine katkı sağlamak amacıyla azim ve özveriyle durmadan çalışacağız. Halkın ihtiyaçlarını önceliğimiz olarak belirleyip bunları gidermeye çalışan, belediye ile halk arasındaki iletişim yollarını sürekli açık tutan, şeffaf bir yönetim anlayışını benimseyeceğiz.
Sizlerden aldığımız güç ve içimizdeki çalışma azmiyle Gaziemir’i 5 yılın sonunda farklı bir noktaya taşımaya söz veriyorum.
Sağlıcakla kalın.
Halil Arda
Gaziemir Belediye Başkanı